ZADZWOŃ! tel: +48 693 636 136 / tel: +48 606 286 379
Automatic translation: Polish Polish English English German German Russian Russian Ukrainian Ukrainian

Spływy Dunajcem Słowacja cennik 2019

W tym roku byłem na Słowacji przez dwa tygodnie i zwiedziłem wiele górskich szlaków, ale Spływ Dunajcem wspominam zdecydowanie najlepiej. Przejrzałem cennik wycieczek na rok 2019 i spływy Dunajcem z biura podróży Hawrań zwrócił moją szczególną uwagę. Nie oszukujmy się, przede wszystkim dlatego, że spływy Dunajcem po Słowackiej stronie wg cennika na rok 2019 kosztowały około 150 zł na nasze, a biuro turystyczne Hawrań oferowało spływ rozszerzony o zwiedzanie kilku dodatkowych miejsc o których zaraz opowiem w rewelacyjnej cenie 100 zł.

Co najlepsze, autokar przyjechał, żeby nas zabrać pod sam hotel, nie musieliśmy nigdzie chodzić, szukać miejsca zbiórki. Spod samego hotelu odjechaliśmy wprost na miejsce spływu. Tam wsiedliśmy na dziesięcioosobową oryginalną tratwę flisacką i ruszyliśmy w piętnastokilometrową podróż po Dunajcu, który stanowi naturalną granicę geograficzną między Polską a Słowacją, więc płynąc nim czuliśmy się tak, jakbyśmy byli jednocześnie w Polsce i na Słowacji. Płynąc rwącym potokiem Dunajca podziwialiśmy piękno przyrody, która według oprowadzających nas flisaków oparła się ludzkiej ingerencji i pozostawała w swoim dziewiczym stanie od tysiącleci. Dowiedzieliśmy się też, że w Pienińskim Parku Narodowym występuje około sześćdziesięciu procent wszystkich gatunków zwierząt, które występują w Polsce i na Słowacji.

Po piętnastokilometrowym spływie odwiedziliśmy także zaporę Czorsztyńską z pięknym widokiem na okolicę oraz na Zamek w Niedzicy w którym kręcono mój ulubiony serial z młodzieńczych lat, jakim niewątpliwie był „Janosik”, oraz adaptację jednej z książek Zbigniewa Nienackiego pt. Pan Samochodzik i wakacje z duchami. Wracając byłem naprawdę szczęśliwy, że wpadł mi w oko cennik 2019 na spływ Dunajcem na Słowacji. Biuro turystyczne Hawrań za niewielkie pieniądze zabrało nas w niezapomnianą podróż, której nie zapomnimy chyba nigdy. Wszystkim, którzy kochają piękno otaczającej nas przyrody i chcą być jego świadkami z nieco odmiennej perspektywy, zapraszam serdecznie na spływy Dunajcem od strony słowackiej w promocyjnym cenniku na 2019 rok. Zwłaszcza z biurem podróży Hawrań. Mimo wielu emocji, czuliśmy, że ktoś nad nami czuwa. Było to miłe uczucie.